تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 19:04
167 بازدید
کد خبر : 208429

چگونه جستجوی هوش مصنوعی بر سئو تاثیر می گذارد

چگونه جستجوی هوش مصنوعی بر سئو تاثیر می گذارد

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ژورنال موتور جستجو نتایج جستجوی هوش مصنوعی که کاربران می توانند با آن تعامل داشته باشند، قطعی هستند. بازاریابان جست و جو می توانند از این بابت عصبانی شوند و کاری انجام ندهند یا می توانند آنچه را که در راه است بررسی

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ و به نقل از ژورنال موتور جستجو نتایج جستجوی هوش مصنوعی که کاربران می توانند با آن تعامل داشته باشند، قطعی هستند. بازاریابان جست و جو می توانند از این بابت عصبانی شوند و کاری انجام ندهند یا می توانند آنچه را که در راه است بررسی کنند و آماده شوند.

Google SGE و Bing رویکردهای تقریباً مشابهی را برای هوش مصنوعی ارائه می دهند که ترکیبی از جستجوی سنتی و یک چت بات است.

 

اما لزوماً نتایج جستجوی هوش مصنوعی در استارت‌آپ‌های جستجوی هوش مصنوعی امروزی اینطور نیست.

 

آنچه اکنون آزمایشی است ممکن است طی یکی دو سال آینده به یک هنجار تبدیل شود.

 

چگونه برای جستجوی هوش مصنوعی آماده شویم

موتورهای جستجوی هوش مصنوعی متعددی وجود دارند که راه‌های جدیدی را برای جستجو ارائه می‌کنند که فراتر از Google SGE و Bing است، بنابراین ارزش آن را دارد که آنچه را که انجام می‌دهند نیز مرور کنیم.

 

یکی از موتورهای جستجوی هوش مصنوعی که فناوری خوبی دارد و می‌تواند باعث اختلال در جستجو شود، هوش مصنوعی Perplexity است.

 

SEO برای جستجوی گوگل تجربه مولد

معمولاً مشاهده می شود که SGE ممکن است کلیک روی وب سایت ها را کاهش دهد.

پس از بررسی دقیق آن، مخالفم.

 

اولین چیزی که با این ایده اشتباه است که گوگل قصد دارد ترافیک وب سایت را از بین ببرد این است که مفهوم SERP به عنوان ده لینک آبی وجود ندارد.

 

می توان گفت که پارادایم ده پیوند ارگانیک با معرفی جستجوی محلی گوگل در سال ۲۰۰۴ شروع به ناپدید شدن کرد.

 

در سال ۲۰۰۵ گوگل شروع به نشان دادن حقایق سریع، پاسخ‌های سریع به سؤالات مربوط به افراد مشهور، علم و سایر سؤالات مبتنی بر واقعیت کرد.

 

پارادایم ده پیوند آبی اساساً در سال ۲۰۱۴ پس از معرفی قطعه های ویژه و بسته های محلی توسط گوگل در سال ۲۰۱۴ و همچنین بسیاری از ویژگی های جستجوی دیگر ناپدید شد.

 

ما به عنوان یک صنعت باید از فکر کردن به موقعیت پنج، مثبت هشت، موقعیت ده دست برداریم.

 

تنها موقعیت SERP که در نه سال گذشته اهمیت داشته است (در واقع بیشتر از آن) سه موقعیت برتر است.

 

بنابراین اجازه دهید بگوییم که SGE ترافیک SERP های ارگانیک را مختل می کند زیرا این دیگر چیزی نیست.

 

در اینجا چیزی است که ما باید در نظر بگیریم:

 

  • به طور کلی، سه نتیجه جستجوی برتر به طور مداوم بیشترین کلیک را به خود اختصاص می دهند.
  • تبلیغات و سه برتر برتر هستند.
  • همه چیز در زیر این موقعیت ها ممکن است وجود نداشته باشد.

 

برای جست‌وجوی‌های مبهم، خود سه مورد برتر گاهی اوقات دیگر چیزی نیستند، زیرا Google این پرسش‌ها را با مواردی مانند People also Ask، ویدیوها و پیوندهای ویژه به اخبار اصلاح می‌کند.

 

نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که سه جایگاه برتر نتایج جستجو بیشترین اهمیت را دارند و هر چیزی که کمتر از آن باشد، به طور واقع بینانه، تقریباً سال ها و سال ها پیش اهمیتی ندارد.

 

سه برتر ارگانیک

چیزی که در مورد Google SGE جالب است و فکر نمی‌کنم تصادفی باشد، این است که سه نتیجه جستجو را نشان می‌دهد.

 

با توجه به اینکه سه مورد برتر همیشه بیشترین کلیک را داشته اند، منطقی است که گوگل این موضوع را به Search Generative Experience منتقل کند.

 

فقط یک لحظه وقت گذاشتن برای در نظر گرفتن اندیشمندانه چیزها، به نظر می رسد که کل این ایده که آخرالزمان هوش مصنوعی در حال از بین بردن SERP ها است، به خوبی مورد توجه قرار نمی گیرد و به شدت مبهم است.

 

SEO برای Google SGE

گوگل سال هاست که قصد دارد به یک موتور جستجوی زبان طبیعی تبدیل شود که به کلمات کلیدی متکی نیست. این اساساً اکنون یک واقعیت است.

BERT و سایر فناوری‌ها نحوه درک و رتبه‌بندی صفحات وب را تغییر دادند.

 

پارادایم SEO در نوشتن محتوایی که منطقی، مفید، مفید و با طول مناسب باشد، احتمالا مهم باقی خواهد ماند.

 

با این حال، دریافت کلیک‌ها از سبک فعلی SGE SERP‌ها ممکن است نیاز به تفکر عمیق در مورد چگونگی انتخاب یک تصویر برجسته داشته باشد که ظاهر شود و موضوع موضوع را به شما منتقل کند.

 

Google Search Generative Experience ممکن است روزی به روش پیش‌فرض جستجو تبدیل شود، بنابراین بهتر است مراقب نحوه فهرست‌بندی وب‌سایت‌ها توسط SGE باشید.

 

فکر کردن به وضوح در مورد تصاویر برجسته احتمالاً در حال حاضر کار خوبی است زیرا برای ترافیک Google Discover از نظر جلب توجه مهم است.

 

دانستن نحوه سئو برای جستجوی هوش مصنوعی گوگل یک سوال پیش پا افتاده نیست.

 

جستجوی هوش مصنوعی مولد به روشی که در حال حاضر به کار می رود از ترکیبی از جستجوی مولد و الگوریتم های رتبه بندی سنتی استفاده می کند.

 

ممکن است تغییر کند. موتورهای جستجوی راه‌اندازی در حال حاضر نتایج جستجویی را به کار می‌گیرند که بیشتر به هوش مصنوعی متکی هستند.

 

اما بیایید وقتی به آن پل رسیدیم از آن پل عبور کنیم.

 

پل های زیادی در راه است. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.