تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1402 - 23:33
40 بازدید
کد خبر : 208268

آزادی ۸ نفر از زندانیان نیازمند گناباد با کمک خیران

آزادی ۸ نفر از زندانیان نیازمند گناباد با کمک خیران

آزادی ۸ نفر از زندانیان نیازمند گناباد با کمک خیران به گزارش ایلنا، غلامرضا مهویدی در آیین آزادسازی زندانیان زندان گناباد گفت: خیران، نمازگزاران مساجد و ستاد دیه شهرستان گناباد با تامین یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌های‌شان را فراهم کردند. وی افزود: پویش نذر

آزادی ۸ نفر از زندانیان نیازمند گناباد با کمک خیرانآزادی ۸ نفر از زندانیان نیازمند گناباد با کمک خیران

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهویدی در آیین آزادسازی زندانیان زندان گناباد گفت: خیران، نمازگزاران مساجد و ستاد دیه شهرستان گناباد با تامین یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی این زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده‌های‌شان را فراهم کردند.

وی افزود: پویش نذر هشتم و کمک به آزادی زندانیان نیازمند از ۲ سال قبل در استان خراسان رضوی و به تبع آن شهرستان گناباد آغاز شده است و در این راستا هشتم هر ماه هشت زندانی زندان‌های استان به نیت امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) آزاد می‌شوند.

رئیس اداره زندان گناباد گفت: تاکنون ۸۵۴ نفر از زندانیان زندان‌های استان خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته در قالب نذر پویش هشتم با همراهی خیران و ستاد دیه آزاد شدند که ۱۶ نفر آنان مربوط به زندان گناباد است.

مهویدی افزود: همچنین خیران و ستاد دیه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان سال جاری برای آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد زندان گناباد پرداخت کردند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.