تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 21:43
49 بازدید
کد خبر : 208396

پرونده شرکت رضایت خودرو تاکستان در مرحله شناسایی و توقیف اموال قرار دارد

پرونده شرکت رضایت خودرو تاکستان در مرحله شناسایی و توقیف اموال قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صمدی با اشاره به وضعیت پیگیری پرداخت مطالبات به سرمایه‌گذاران در شرکت‌های پیش فروش خودرو گفت: وضعیت شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در مرحله انجام تحقیقات قرار دارد، در یک هفته گذشته مدیران این شرکت و ۱۷ نفر در این رابطه بازداشت شده و درحال حاضر به دنبال

پرونده شرکت رضایت خودرو تاکستان در مرحله شناسایی و توقیف اموال قرار دارد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد صمدی با اشاره به وضعیت پیگیری پرداخت مطالبات به سرمایه‌گذاران در شرکت‌های پیش فروش خودرو گفت: وضعیت شرکت رضایت خودرو طراوت نوین در مرحله انجام تحقیقات قرار دارد، در یک هفته گذشته مدیران این شرکت و ۱۷ نفر در این رابطه بازداشت شده و درحال حاضر به دنبال شناسایی و توقیف اموال منقول و غیرمنقول آن‌ها هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان ادامه داد: با شناسایی اموال مدیران، امکان پرداخت مطالبات سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود که البته روندی زمان‌بر است، در طول این مدت به سرمایه‌گذاران تاکید می‌شود از تجمع خودداری کرده و صبور باشند زیرا تجمع‌ها ما را از هدف اصلی دور می‌کند.

وی عنوان کرد: اگر مدیران شرکت همراهی کرده و اموال مخفی خود را صادقانه اعلام کنند روند رسیدگی و پرداخت مطالبات تسریع می‌شود.

این مقام قضایی استان تاکید کرد: یکی از دغدغه‌ها و اولویت‌های اصلی دستگاه قضا در استان این است که سرمایه‌های مردم به آن‌ها بازگردد و مسئولین استانی هم در این راستا در حال تلاش هستند.

وی بیان کرد: برخی حلقه‌های اولیه هم هستند که ابتدا پول کمی آورده اما سودهای نامتعارف حدود یک‌هزار میلیاردی برده‌اند که این افراد هم تحت پیگرد هستند تا از طریق این پول‌ها هم بخشی از مطالبات پرداخت شود.

روز گذشته تعدادی از سرمایه‌گذاران این شرکت در محل نماز جمعه تاکستان تجمع کرده و خواستار رسیدگی به موضوع شدند و دادستان تاکستان و آیت‌الله اسلامی امام جمعه این شهر به مردم توصیه کردند تا آرامش خود را حفظ کرده و صبور باشند، همچنین از طرف امام جمعه تاکستان هم قول رسیدگی به موضوع داده شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.