تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 دی 1401 - 22:30
73 بازدید
کد خبر : 206371

کشف ۹۷ درصدی جرایم سایبری در قزوین

کشف ۹۷ درصدی جرایم سایبری در قزوین

رئیس پلیس فتا در استان قزوین گفت: بررسی آمار وقوع جرایم سایبری استان قزوین در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گویای کشف ۹۷ درصدی پرونده‌های پلیس فتا در استان است.   سرهنگ محمدعلی فرهودی گفت: کلاهبرداری اینترنتی، هتک حیثیت، نشر اکاذیب، برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی و مزاحمت

رئیس پلیس فتا در استان قزوین گفت: بررسی آمار وقوع جرایم سایبری استان قزوین در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گویای کشف ۹۷ درصدی پرونده‌های پلیس فتا در استان است.

کشف 97 درصدی جرایم سایبری در قزوین

  سرهنگ محمدعلی فرهودی گفت: کلاهبرداری اینترنتی، هتک حیثیت، نشر اکاذیب، برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب‌های بانکی و مزاحمت اینترنتی به ترتیب بیشترین جرایم سایبری استان در ۹ ماهه سال جاری بوده است.

رئیس پلیس فتا در استان قزوین عنوان کرد: توصیه می‌شود کاربرانی که بافضای مجازی سرو کاردارند سعی کنند در درجه اول از این فضا برای ارتقاء دانش سایبری خود بهره‌مند شوند و در درجه دوم اطرافیان خود را از خطرات و تهدیدات احتمالی آگاه کنند، چرا که شروع فرهنگ سازی از خانواده‌ها می‌تواند تاثیرات به مراتب محسوس‌تری در جامعه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا به منظور دفاع از امنیت کاربران و مقابله با مجرمان، دائما در حال رصد فضای مجازی هستند و همواره در کنار مردم آماده خدمت رسانی بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را ازطریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.