تاریخ انتشار : شنبه 18 شهریور 1402 - 19:13
45 بازدید
کد خبر : 208416

دستگیری عناصر سیاسی فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

دستگیری عناصر سیاسی فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از یاسوج، براساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، این عناصر در پنج صفحه فضای مجازی با تشویش اذهان به دنبال تحریک افکار عمومی برای ایجاد ناامنی بودند. در بخشی از این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضاسازی معاندان برای ایجاد آشوب در سالروز اغتشاشات پارسال، گردانندگان این صفحات فضای

دستگیری عناصر سیاسی فضای مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایلنا از یاسوج، براساس اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، این عناصر در پنج صفحه فضای مجازی با تشویش اذهان به دنبال تحریک افکار عمومی برای ایجاد ناامنی بودند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: همزمان با فضاسازی معاندان برای ایجاد آشوب در سالروز اغتشاشات پارسال، گردانندگان این صفحات فضای مجازی در حال برنامه ریزی برای تجمع و اغتشاش آفرینی در روزهای آتی بودند که با اقدامات بموقع و فنی پس از مجوز مقام قضایی، صفحات آنان مسدود و از دسترس خارج شد و شش عامل گرداننده این صفحات هم با حُکم مقام قضایی، بازداشت و روانه زندان شدند.

بنا به اطلاعات منتشره در این اطلاعیه، این پنج صفحه مجازی و شش عنصر دستگیر شده از فعالان اغتشاشات سال گذشته و دارای سوء سابقه نیز هستند.

“سیدجواد هاشمی مهر” معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیشتر در گفت و گو با ایلنا، تعداد دستگیرشدگان اعتراضات سال گذشته این استان را حدود ۴۰۰ نفر عنوان که اغلب آنان جوانان بین ۲۰ تا ۲۵ سال بوده‌اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.