تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 18:21
41 بازدید
کد خبر : 208401

دشمن برای برهم زدن مدارس و دانشگاه ها برنامه دارد/ تلفن همراه و تلویزیون می‌تواند ابزار دشمن در جنگ جدید باشد

دشمن برای برهم زدن مدارس و دانشگاه ها برنامه دارد/ تلفن همراه و تلویزیون می‌تواند ابزار دشمن در جنگ جدید باشد

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سردار پاسدار حمید خرم‌دل” در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره خط امام استانی در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: دشمن بر روی تفرقه قومی، سیاسی و طایفه‌ای بسیار برنامه‌ریزی کرده و این موضوع، نقشه اصلی اروپا و آمریکا است. وی با بیان اینکه ایران یک کشور رنگارنگ از نظر قومیتی است

دشمن برای برهم زدن مدارس و دانشگاه ها برنامه دارد/ تلفن همراه و تلویزیون می‌تواند ابزار دشمن در جنگ جدید باشد

به گزارش ایلنا از یاسوج، “سردار پاسدار حمید خرم‌دل” در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره خط امام استانی در جمع دانشجویان منتخب دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: دشمن بر روی تفرقه قومی، سیاسی و طایفه‌ای بسیار برنامه‌ریزی کرده و این موضوع، نقشه اصلی اروپا و آمریکا است.

وی با بیان اینکه ایران یک کشور رنگارنگ از نظر قومیتی است و دشمن بدنبال این است که  با درگیری قومیتی، ایران را به شش الی هفت کشور  کوچک تقسیم و تجزیه کند و خود بر آن‌ها حکومت کند، خاطرنشان کرد: به شما قول می‌دهم تا غیور مردانی از قوم لَر، ترک، عرب، بلوچ، کرد و فارس هست، دشمن خواب عملی شدن چنین برنامه‌ای را هم نمی‌تواند ببیند.

این فرمانده سپاهی با اشاره به اینکه مشکلات در کشور وجود دارد اما رویکرد جمهوری اسلامی روبه‌جلو و امیدبخش است، یادآورشد: دشمن برای مهرماه مدارس و دانشگاه‌های ما برنامه‌ریزی و صف‌بندی کرده است، شما هم باید برای مواجهه با این نقشه‌های تفرقه انگیزانه آماده‌ باشید و لباس جهاد آبرو و جهاد وقت به تن کنید.

خرمدل گفت: یکی از راهبردهای دشمن برای شهریورماه و مهرماه امسال  برنامه‌ریزی جهت ناامنی داخلی به‌ویژه در دانشگاه‌هاست، شما باید هوشیار باشید، وحدت را در دانشگاه حفظ کنید و از همین فردا برای بازگشایی دانشگاه‌ها و تبیین و تشریح نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن تلاش کنید.

وی افزود: جبهه امروز، فردا، پس‌فردا و خط نبرد، دانشگاه است، پویایی دانشگاه را بالا ببرید، کشور نیازمند عمارها و یاسرهاست، نیازمند فخری زاده‌ها، احمدی روشن‌ها و حاج قاسم‌هاست، نگذارید کار به مختارها بکشد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه دشمن درصدد از بین بردن خط قرمزهای دینی، مردمی و هویتی است و ابزار این جنگ هم دیگر موشک و توپ و تانک نیست، یادآورشد: دشمن همان دشمن است اما ابزارها و میدان جنگ را به خانه‌ها کشیده‌اند.

خرمدل گفت: گوشی در دست ما، تلویزیون در خانه ما، نرم‌افزارهای مورد استفاده ما، ابزار و میدان جنگ دیروز هستند و اگر فرهنگ و استفاده از آن را نهادینه نکنیم می‌شوند موشک‌های نقطه زن و دقیق دشمن.

وی افزود: اگر به خود نیاییم دشمن بر میدان نبرد مسلط خواهد شد و شما باید با زبان عربی، انگلیسی، عبری و سایر زبان‌ها به باورهای آنان حمله کنید، آن‌ها را به چالش بکشید و مجبورشان کنید که عقب‌نشینی کنند.

این فرمانده سپاهی  تأکید کرد: در بُعد فضای مجازی و سواد رسانه‌ای متأسفانه عقب‌ماندگی جدی وجود دارد اما فضای حقیقی در اختیار ماست و اگر دانشجویان انقلابی درست اقدام به تبیین کنید، تأثیرات آنی و عینی بیشتری خواهد داشت.

خرمدل گفت: قاجارها و پهلوی‌ها، افغانستان، باکو، کوه‌های آرارات و بخش اعظمی از ترکیه امروزی را بخشیدند و در آخرین جنایت خود، بحرین که یکی از مهم‌ترین نقاط خلیج‌فارس و بخشی از خاک ما بود را نیز بخشیدند و معلوم نبود اگر پهلوی دوام می‌آورد تا آلان، چه بخش‌های دیگری از این مرز و بوم را از میهن جدا و بخشیده بودند.

وی افزود: الآن هم برخی می‌گویند خوزستان عرب‌زبان است بدهید تا برود، بلوچستان را بدهید تا برود، کردستان و آذربایجان را هم بدهید تا برود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.