تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:40
175 بازدید
کد خبر : 208442

نتایج نظرسنجی هفتگی: اکثر مردم چیپست های پرچمدار قدیمی را ترجیح می دهند

نتایج نظرسنجی هفتگی: اکثر مردم چیپست های پرچمدار قدیمی را ترجیح می دهند

به گزارش دیگر نیوز و به نقل از گسمارنا این که چیپست یک گوشی را تامین می کند عامل مهمی در انتخاب گوشی بعدی شما است. البته، این نتیجه نظرسنجی هفته گذشته است و خوانندگان ما بیشتر از مردم عادی به فناوری فکر می‌کنند، اما هنوز – تعداد کمی از مردم گزینه «مراقب نیست» را

Weekly poll results: most people prefer older flagship chipsets

به گزارش دیگر نیوز و به نقل از گسمارنا این که چیپست یک گوشی را تامین می کند عامل مهمی در انتخاب گوشی بعدی شما است. البته، این نتیجه نظرسنجی هفته گذشته است و خوانندگان ما بیشتر از مردم عادی به فناوری فکر می‌کنند، اما هنوز – تعداد کمی از مردم گزینه «مراقب نیست» را انتخاب کردند.

نتایج به وضوح نشان می دهد که داشتن جدیدترین و بهترین سیلیکون اهمیت خاصی ندارد. برای بیش از ۴۰ درصد از رای دهندگان، یک چیپست قدیمی اما همچنان توانا گزینه بسیار خوبی است. اخیراً این اسنپدراگون ۸+ Gen 1 و Dimensity 9200 هستند که این نقش را پر کرده اند.

اگرچه تعداد آنها فقط نصف است، اما هنوز گروهی از آنهایی هستند که بر روی دریافت آخرین چیپست پرچمدار تمرکز می کنند – این چیپست با آخرین نوآوری ها خواهد بود. فناوری تلفن همراه همچنان با سرعتی سریع در حال حرکت است و اخیراً هوش مصنوعی (چه برای تصاویر یا متن) در کانون توجه قرار گرفته است، زیرا طراحان تراشه‌ها قول سخت‌افزاری برای سرعت بخشیدن به این موارد را داده‌اند.

نتایج نظرسنجی هفتگی: اکثر مردم چیپست های پرچمدار قدیمی را ترجیح می دهند
با این حال، همانطور که مشخص است، افراد بیشتری حتی از یک چیپست میان رده (چند درصد بیشتر) استفاده می کنند خوب هستند. و آنها یک نکته دارند – ویرایشگر جادویی جدید گوگل برای سری پیکسل ۸ از یک سرویس مبتنی بر ابر استفاده می کند، علیرغم اینکه تراشه Tensor به طور خاص برای هوش مصنوعی طراحی شده است. اگر سروری در جایی کارهای سنگین را انجام می دهد، چرا برای چیپ سریع تری که در جیب شما بیکار می ماند، هزینه اضافی بپردازید؟

در نهایت، کسانی هستند که چیپست های پرچمدار را فقط برای گوشی های بازی می دانند. در واقع، بازی‌های موبایل یکی از سنگین‌ترین کارهایی هستند که یک تراشه مدرن می‌تواند با آن مواجه شود، زیرا عناوین AAA توسط استودیوهای بزرگ عرضه می‌شوند. مانند دسکتاپ، سخت افزار سریعتر می تواند برای یک تجربه بازی خوب بسیار مهم باشد.

به طور خلاصه، یک تراشه پرچمدار پیشرفته امروز مورد استفاده کاربران اولیه قرار خواهد گرفت، اما عمر آن به همین جا ختم نمی شود – با قدیمی شدن و ارزان شدن آن، چند ماه یا حتی چند ماه از آن با قیمت بسیار خوبی برای تلفن های همراه استفاده خواهد شد. سال های بعد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.