تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 14:33
133 بازدید
کد خبر : 208434

مشتریان FTX با کلاهبرداری برداشت اولویت جعلی روبرو می شوند

مشتریان FTX با کلاهبرداری برداشت اولویت جعلی روبرو می شوند

به گزارش دیگر نیوز و به نقل از کوین تلگراف بر اساس گزارش ها، کاربران FTX هدف یک کلاهبرداری برداشت قرار می گیرند. سونیل، کاربر X (که قبلا توییتر نام داشت) و طرفدار طلبکار FTX به دارندگان حساب FTX در مورد کلاهبرداری فیشینگ هشدار داد و از آنها خواست از کلیک کردن روی پیوندهای مشکوک

FTX clients face deceptive priority withdrawal scam

به گزارش دیگر نیوز و به نقل از کوین تلگراف بر اساس گزارش ها، کاربران FTX هدف یک کلاهبرداری برداشت قرار می گیرند. سونیل، کاربر X (که قبلا توییتر نام داشت) و طرفدار طلبکار FTX به دارندگان حساب FTX در مورد کلاهبرداری فیشینگ هشدار داد و از آنها خواست از کلیک کردن روی پیوندهای مشکوک خودداری کنند.

پست X Sunil تاکتیک‌های در حال تکاملی را که کلاهبرداران آنلاین به کار می‌گیرند برجسته می‌کند.

کاربران FTX گزارش داده اند که ایمیل های فریبنده ای دریافت کرده اند که ظاهراً توسط FTX Trading، West Realm Shires Services و FTX EU ارسال شده است. ایمیل ها به دروغ به طلبکاران FTX فرصتی انحصاری برای برداشت فوری دارایی ها، دور زدن دوره های انتظار و مراحل قانونی ارائه می دهند. یک نمونه از ایمیل های تقلبی بیان می کند:

این ایمیل کاربرانی را هدف قرار می دهد که تمایل به برداشت دارایی ها در بحبوحه اختلافات حقوقی جاری در مورد سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی دارند.

این کلاهبرداری مدت کوتاهی پس از اینکه طلبکاران FTX با اعلام حل و فصل اختلافات مالکیت مشتریان به نقطه عطف قابل توجهی دست یافتند، ظاهر شد.

در انتظار تایید دادگاه ورشکستگی، طرح تجدیدنظر شده تسهیلات قابل توجهی را برای مشتریان جهانی FTX پیش بینی می کند. بر اساس این پیشنهاد، مشتریان بیش از ۹۰ درصد از ارزش قابل توزیع را به دست خواهند آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.