تاریخ انتشار : شنبه 14 آبان 1401 - 11:33
63 بازدید
کد خبر : 204099

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۸۷: When the Day Comes 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۸۷: When the Day Comes 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۸۷: When the Day Comes 2017 یک فیلم مهیج سیاسی محصول سال ۲۰۱۷ کره جنوبی به کارگردانی جانگ جون هوان و نویسندگی کیم کیونگ چان است. در این فیلم کیم یون سوک، ها جونگ وو، یو هه جین، کیم ته ری، پارک هی سون و لی هی جون به ایفای نقش پرداخته

دانلود زیرنویس فیلم ۱۹۸۷: When the Day Comes 2017 یک فیلم مهیج سیاسی محصول سال ۲۰۱۷ کره جنوبی به کارگردانی جانگ جون هوان و نویسندگی کیم کیونگ چان است. در این فیلم کیم یون سوک، ها جونگ وو، یو هه جین، کیم ته ری، پارک هی سون و لی هی جون به ایفای نقش پرداخته اند. که منجر به قیام دموکراتیک ژوئن در کره شد که با کشته شدن یک دانشجوی معترض در جریان بازجویی پلیس آغاز شد و مقامات برای سرپوش گذاشتن آن توطئه کردند. جانگ ساختار کلی فیلم را با یک مسابقه رله مقایسه کرده است، با تمرکز داستان بین چندین شخصیت برای انتقال تلاش جمعی مقاومت سیاسی. این فیلم در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۷ در سینماها اکران شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم 1987: When the Day Comes 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم ۱۹۸۷: When the Day Comes 2017 تحت رژیم نظامی رئیس جمهور چون دو هوان، یک فعال دانشجویی به نام پارک جونگ چول در جریان بازجویی جان خود را از دست داد. پارک چئو وون، یک کمیسر بی‌رحم و مسئول تحقیقات مظنون به کمونیست‌ها، بر بازجویی نظارت می‌کند و تصمیم می‌گیرد آن را پنهان کند و به سرعت جسد را قبل از انجام کالبد شکافی سوزانده و مرگ را به عنوان حمله قلبی گزارش کند. مردان کمیسر پارک به دادستان چویی مست نزدیک می شوند تا سوزاندن عجولانه را تأیید کند، اما او امتناع می کند و در برابر تلاش های آنها برای مسلح کردن او مقاومت می کند. کالبد شکافی علی‌رغم تلاش کمیسر پارک، با حضور عموی جونگ‌چول انجام می‌شود، زیرا مشخص می‌شود که مرگ دانش‌آموز نتیجه بازی ناپسند بوده است. عمو بیرون از ساختمان بیمارستان این موضوع را اعلام می‌کند و دادستان چوی پس از اخراج، شواهدی از کالبد شکافی را به یون سانگ سام می‌سپارد، خبرنگاری که امیدوار است علی‌رغم مقرراتی در سراسر کشور علیه گزارش‌دهی درباره مرگ، ماجرا را بررسی کند. یافته های یون به مردم نشان می دهد که پارک جونگ چول به جای گزارش رسمی پلیس مبنی بر ایست قلبی، بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

دانلود زیرنویس فیلم وقتی روز می آید ۲۰۱۷ با آگاهی مردم از کشته شدن دانش آموز توسط بازجویانش، کمیسر پارک دو کارآگاه را انتخاب می کند تا مسئولیت کامل جنایت را بر عهده بگیرند. او به کارآگاه وفادار جو هان کیونگ قول می‌دهد که به جای قتل، به دلیل قتل غیرعمد مجازات کاهش‌یافته را سپری کند، اما نمی‌تواند به این وعده عمل کند که منجر به درگیری‌های شدید بین جو و همکارانش در هنگام ملاقات شد. او در زندان نگهبان زندان، هان بیونگ یونگ، که برخی از این تبادلات را می شنود، مشخص می شود که با فعالان سیاسی بلندپایه در تماس است و تلاش می کند تا سرپرست خود را متقاعد کند که سوابق ملاقات ها را فاش کند، که شواهدی مجرمانه از پنهان کاری ارائه می دهد. .

زیرنویس فیلم 1987: When the Day Comes 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس ۱۹۸۷: When the Day Comes 2017 خواهرزاده گارد هان، یئون هی، یک دانشجوی کالج است که گهگاه به او در ارائه پیام کمک می کند، اما در غیر این صورت به فعالیت بی علاقه است. یون هی خود را در میان درگیری خشونت آمیز بین معترضان و پلیس می بیند و توسط یک فعال دانشجویی خوش تیپ از دست یک پلیس خشن نجات می یابد. این دو در محوطه دانشگاه دوباره به هم متصل می شوند و یون هی در باشگاه فعالان شرکت می کند که در آن فیلم قیام گوانگجو در طی یک جلسه نشان داده می شود، اما او در برابر پیوستن به هدف مقاومت می کند. در همین حال، سرپرست پس از مشاهده اینکه کمیسر پارک، کارآگاه جو و خانواده‌اش را تهدید می‌کند، و هنگامی که او اعتراض می‌کند توسط دوستان پارک مورد ضرب و شتم خشونت‌آمیز قرار می‌گیرد، سرانجام موافقت می‌کند که سوابق ملاقات را فاش کند. هان از یون هی می خواهد که سوابق را به مخاطبش برساند، اما او قبول نمی کند. هان خودش سعی می کند این کار را انجام دهد، اما افراد کمیسر پارک قبل از اینکه فرصت پیدا کند، محل تماس او را پیدا می کنند و یکی از مردان پارک هان را می شناسد. آنها بعداً هان را ربودند و در همان اتاق بازجویی که پارک جونگ چول در آن کشته شد، شکنجه کردند. کمیسر پارک جزئیاتی از دوران کودکی خود در کره شمالی را فاش می کند، که در آن شاهد کشتن یک کمونیست افراطی خانواده اش در حین شکنجه هان بود.

زیرنویس 1987: When the Day Comes 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم وقتی روز می آید ۲۰۱۷ یون هی که از دستگیری عمویش پشیمان است، به طور مستقل اطلاعات را به مخاطب هان می دهد. این اطلاعات به انجمن کشیش های کاتولیک برای عدالت راه پیدا می کند، که بیانیه ای عمومی می دهد که پارک جونگ چول در بازجویی توسط دو کارآگاه دستگیر شده به همراه سه نفر دیگر کشته شد و کمیسر پارک نظارت مستقیم داشت و سعی داشت این ماجرا را پنهان کند. کشتن فلاش بک به مرگ جونگ چول نشان داده می شود که در آن کارآگاه جو با این ادعا که اگر در آن اتاق بمیرد، هیچ کس اهمیتی به او نخواهد داد، به او طعنه می زند. کمیسر پارک متوجه می‌شود که رئیس‌جمهور چون شخصاً تأیید کرده است که او دستگیر شود و به طور کامل مسئول مرگ جونگ چول شناخته شود. هان آزاد می شود و نزد خانواده اش باز می گردد. بعداً، یون هی تصویری را در روزنامه‌ای از فعال خوش‌تیپی که با او ملاقات کرد، می‌بیند، که در اعتراضی اخیر به شدت زخمی شده است – مشخص می‌شود که او لی هان یول، یک دانشجوی معترض واقعی است که به سرش شلیک شده و توسط او کشته شده است. یک گاز اشک آور پلیس یئون هی که از مرگ دوست و نیکوکار تازه یافته اش غمگین است، سرانجام به جنبش برای دموکراسی می پیوندد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.